Digi-Rakas Tampere – näkyvyyttä jouluna 2024

Ilmoittaudu mukaan yhdistyksen digikampanjaan jouluna 2024. Digimainokset ohjaavat asiakkaat suoraan liikkeen omille verkkosivuille.

Sanoman kanaviin suunnattu yhteiskampanja käynnistyy marraskuun viimeisellä viikolla. Valikoi oman budjettisi mukaisesti, sillä hintaluokkia on kolme!

Tampere Tunnetuksi ry:n joulukampanjointi näkyy tänä vuonna diginä! Sanoma Medialta tilattuun ja yhdistyksen jäsenille räätälöityyn yhteiskampanjaan voi ostaa näkyvyyttä kolmella erilaisella budjetilla.

Ilmoittaudu kampanjaan viimeistään 4.11.2024 mennessä!

Tällöin siis esimerkiksi 500 € + alvin kampanjoinnilla hankit liikkeellesi 750 ostoherkkää asiakasta. HUOM! Järjestelmä pyörittää mainosta niin tehokkaasti, että se klikataan auki annetun arvion mukaisesti kampanja-ajan puitteissa. Jos nyt jostain syystä arvio ei täyty, erotus korvataan asiakkaalle.

Kampanjavaihtoehtosi:

A. 500 € + alv

  • Kampanja-ajankohta (2 viikkoa)  18.11.2024-01.12.2024 tai 02.12.2024-15.12.2024
  • Näkyvyys Sanoman kanavissa Tampereella. Klikkihinta 0,60€ kpl. Näyttömääräarvio 200 000. Klikkimäärä arvio 750.
  • Hinta 500 euroa + alv

B. 950 € + alv

  • Kampanja-ajankohta (4 viikkoa) 18.11.2024 -15.12.2024
  • Näkyvyys Sanoman kanavissa Tampereella. Klikkihinta 0,60€ kpl. Näyttömääräarvio 500 000. Klikkimäärä arvio 1500.
  • Hinta 950 euroa + alv

C. 1850 € + alv

  • Kampanja-ajankohta (4 viikkoa) 18.11.2024-15.12.2024
  • Näkyvyys Sanoman kanavissa valinnaisesti Tampereella tai Pirkanmaalla. Klikkihinta 0,60€ kpl. Näyttömääräarvio 1 miljoona. Klikkimäärä arvio 3000.
  • Hinta 1850 euroa + alv

Sanoma Median ja yhdistyksen digikampanja näkyy lähtökohtaisesti aluerajoituksen mukaisesti kaikissa Sanoma Median sivustoissa ohjautuen hiljalleen niihin kanaviin, joissa mainos klikataan auki eniten. Yksinkertaistettuna tämä tarkoittaa sitä, että hyvin moni kampanja näkyy erityisesti Ilta-Sanomien (lähes 90%) ja Aamulehden digisivustoilla. Aluerajaus on isointa kampanjakokoa lukuun ottamatta Tampere. Täältä näet kaikki Sanoman digimediat

Kampanjassa Rakas Tampere tuottaa kaikille yhteisen pohjakuvan, jonka päälle jokainen jäsenyritys voi ostaa 3 karusellimaisesti liikkuvaa kuvaa. Nämä kuvat voivat olla tuotekuvia tai tarjoushintakuvia. Ne voivat kertoa yrityksen joulutapahtumista, jouluisesta alueesta tai antaa vain yleistä tietoa yrityksen tuotteista tai tarjonnasta. Jokainen kuva ohjaa haluttaessa liikenteen yrityksen omalle verkkosivulle tai yksittäisiin tuotetietoihin.

Esimerkki 1: Tamperelainen tapahtumajärjestäjä ”Joulupukin joulumaa” on organisoinut jouluksi tapahtuma-alueen, joissa on useita aktiviteetteja. Liike valitsee kampanjahinnan 500 € + alv ja valitsee kampanja-ajaksi 18.11.2024-01.12.2024. Yrittäjä laittaa karuselliin kuvia, johon graafikko on lisännyt tapahtumapäivämääriä. Klikkaamalla kuvaa saa lisätietoa kyseisestä tapahtumasta ja pääsee suoraan tapahtuman lipunmyyntiin. Otsikoksi mainokseen laitetaan: ”Joulu koko perheelle”.

Esimerkki 2. ”Tampereen Kynttiläkauppa” ostaa 950€+alvin kampanjatilan. He lähettävät yhdistykselle määräaikaan mennessä kolme erilaista kuvaa suosituista kynttilämalleista. Kynttiläkauppa ei ole luonut jokaisesta mallista erillistä verkkokauppasivua, mutta se ei haittaa, vaan he ohjaavat asiakkaan verkkosivujen etusivulle, joissa on selkeästi kerrottu, mikä liike on ja miten asiakas löytää ostoksille. Kuvissa oleviin malleihin he voivat liittää hintatiedot. Otsikoksi mainokseen he laittavat: ”Kaupungin tunnelmallisimmat lahjat”.

Esimerkki 3. ”Ravintola Hyvää Ruokaa” on ruokakohde, joka haluaa pidemmän ajan huomiota myös joululomailua silmällä pitäen. Ravintola ottaa 1850€ + alv näkyvyyspaketin koko Pirkanmaalle. Ravintola lähettää yhdistykseen kolme komeaa menukuvaa. Otsikoksi mainokseen he laittavat oman harkitun ja tutun sloganinsa ”Hyvää Ruokaa vuodesta 2001”.

Katso karusellimallit käytännössä! Mobiilimalli (klik) ja Pöytäkonemalli (klik)

Tarvitset kampanjaan:

  1. Otsikon tai kehotetekstin (Kuten mallissa: Lennä Tampereelta helposti ja nopeasti)
  2. Kolme kuvaa – yksinkertaisia tuotekuvia tai graafikolla tuotettuja yksityiskohtaisempia tietopaketteja (sama kokoluokka, samaa tyyliä. Kuten mallissa on samantyylisiä kaupunkikuvia. Koko: 222x191px, jpg tai png)
  3. Mahdolliset hintatiedot tuotteisiin tai tarkempi sana. (ei pakollinen. Mallissa on kaupunkien nimet, samalle paikalle voi laittaa hintatiedot.)
  4. Kehotteen alaosan CTA-linkkinappiin ( Kuten mallissa: Lähde lentoon)
  5. Verkkosivun, jolle liikenne ohjautuu (Joko jokaiseen kuvaan omansa ja/tai alle yleinen verkkosivuosoite)